تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۳۰۱۲۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جهادگران بسیج سازندگی یار دوازدهم مردم در تمام عرصه‌های خدماتی هستند  
 

 فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: جهادگران بسیج سازندگی در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و معیشتی در مناطق کم برخوردار حضور یافته و یار دوازدهم مردم هستند.

  سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز شنبه در نشست با گروه‌های جهادی و نیروهای بسیج سازندگی استان در اهواز اظهار کرد: حضور گروه های جهادی در سال های اخیر در خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار در بخش‌های مختلف، بیش از گذشته پررنگ و تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: ماهیت گروه‌های جهادی و فعالیت های آن ها به دور از رسانه و تبلیغات انجام می شود اما در برخی مواقع نیاز است که خدمات شایان این مجموعه های تلاشگر را به جامعه منتقل کنیم تا روز به روز حلقه بین نظام و ملت محکم‌تر شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: هر چه ارتباط با مردم قوی‌تر شود، بی شک برکات خدمات ارائه شده نیز افزایش یافته و دغدغه های مردم برای بسیاری از مسائل اجتماعی و اقتصادی کمتر می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های اصلی گروه های جهادی، انجام کارهایی با خلاقیت بالا و سرمایه پایین است؛ به همین جهت توان فنی و تخصصی بالا روز به روز باید افزایش یابد تا کارها به درستی و به بهترین شکل در کوتاهترین زمان، انجام شود.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای دیگر جهادگران امید بخشی به جامعه است ادامه داد: بسیج سازندگی در این زمینه کارنامه درخشانی دارد.

وی اظهار کرد: فعالیت گروه‌های جهادی بیشتر مواقع در شرایط بحرانی است اما با این وجود مدیریت در لحظه و ارایه خدمات مناسب از قابلیت های برجسته این مجموعه است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بسیج سازندگی اگر کارهای فنی و تخصصی خود را توسعه دهد، بی شک می‌تواند در پروژه‌های بزرگ‌تر و جدی تر نیز برای خدمت به مردم بخصوص در مناطق حاشیه‌ ای اهواز ورود کند.

وی اظهار کرد: بسیج سازندگی در زمینه اجرای طرح های آبرسانی کوتاه مدت به مناطق کم برخوردار استان نقش بسزایی داشتند که جا دارد از تلاش های ارزشمند آن ها قدردانی کنیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار